Facultat d’Economia i Empresa
Estudiaràs al primer centre universitari públic de Catalunya que va obtenir l'acreditació institucional

Facultat d’Economia i Empresa

Augmenta les teves oportunitats laborals

En finalitzar el grau, acreditaràs experiència professional per haver realitzat 560h de pràctiques externes durant setze setmanes a jornada completa.

Podràs ampliar aquesta experiència amb pràctiques extracurriculars remunerades, compatibles amb l’horari lectiu.

T’oferim convenis amb més de 150 organitzacions (multinacionals, pimes, administració pública, entre d'altres) perquè puguis triar el lloc de pràctiques que més s’ajusti al teu perfil, amb una oferta de places que supera amb escreix la demanda.

També podràs accedir a la Borsa de Treball de la Facultat, on trobaràs moltes ofertes de treball adreçades a estudiants d’últims cursos i titulats i titulades.

Fa més de 25 anys que la Facultat gestiona les pràctiques. Aquesta experiència ha rebut, entre d'altres, el Premi a la Qualitat i Millora Contínua de la Gestió Administrativa i Tècnica, atorgat pel Consell Social.

Faràs un mínim de 560 hores de pràctiques en empreses i institucions

Estudia en un entorn internacional

La internacionalització és un dels pilars de la nostra proposta formativa. Per això, et facilitarem que puguis complementar la formació amb una estada en una universitat estrangera i en tornar se’t reconeixeran les matèries cursades. D’aquesta manera, podràs reforçar els teus coneixements lingüístics, conèixer com funciona el món empresarial en altres contextos i obrir-te nous horitzons professionals.

Més de 250 places de mobilitat en universitats de tots els continents

Cada any uns 50 estudiants marxen a estudiar a una de les més de 140 universitats de 33 països amb què tenim conveni. A més de les beques Erasmus i altres programes específics de la URV, tindràs accés a l’ajut de la Fundació Privada Reddis, que et facilita la mobilitat acadèmica.

A Europa podràs anar a universitats d’Alemanya, Àustria, Bèlgica, Portugal, el Regne Unit, Suècia, Suïssa, França, Grècia, Holanda, Irlanda, Itàlia i Polònia entre d'altres. També tenim acords amb universitats de fora d’Europa com ara l'Argentina, el Brasil, Canadà, Corea del Sud, Estats Units, Indonèsia, Japó, Mèxic i Xina, entre d'altres.

A més, compartiràs les aules amb estudiants d’altres països (63 estudiants de grau el curs 2019-20) i preparar-te per moure’t en un entorn internacional. El pla d’estudis et facilitarà que puguis cursar fins a la meitat de les assignatures en anglès, entre les quals hi ha les que formen la menció en Comerç Internacional.

Podràs cursar una doble titulació d'ADE o Economia amb el Degree of Bachelor of Science with major in Economics de la West University.

Com a novetat, des del curs 2020-21 si ets estudiant del grau d'ADE o Economia tens la possibilitat de cursar una doble titulació amb el Degree of Bachelor of Science with major in Economics de la West University de Suècia.

Organització acadèmica

La planificació acadèmica està pensada per facilitar-te l’aprenentatge i adaptar-se a les teves necessitats:

Els horaris són compactes, de manera que podràs organitzar el temps d’estudi, de treball en equip, fer pràctiques extracurriculars, estudiar idiomes o fer altres activitats.

Totes les assignatures optatives estan concentrades en un quadrimestre, per facilitar-te una estada de mobilitat en una altra universitat o cursar la menció en Comerç Internacional o la menció en Màrqueting (aquesta només en el grau d’ADE).

Els graus comparteixen les assignatures de primer curs. Això possibilita, en el cas que vulguis sol·licitar un canvi de grau, el reconeixement de totes les assignatures superades.

Si provens d’un CFGS afí als nostres estudis, tindràs reconeixement d’assignatures i, segons el grau que cursis, podràs finalitzar els estudis en tres anys.

Quan t’hagis graduat, podràs completar la formació amb algun dels màsters de la facultat i també accedir a la màxima qualificació acadèmica seguint el programa de doctorat en Economia i Empresa, reconegut pel Ministeri d’Educació amb la menció d’excel·lència.

Qualitat

Som el primer centre universitari públic de Catalunya que ha obtingut la certificació del sistema de garantia interna de qualitat, concedit per l'AQU, i l'acreditació institucional, atorgada pel Consejo de Universidades.

Aquest fet garanteix la qualitat dels processos directament implicats en el desenvolupament dels ensenyaments (pràctiques, mobilitat, desenvolupament de l’ensenyament, pla d’acció tutorial, recursos materials, etc.).

A més, tenim les certificacions d’organismes professionals com ACCA (Association of Chartered Certified Accountants) i ICAC (Instituto de Contabilidad y Auditoría de Cuentas).

Serveis i instal·lacions

La Facultat disposa d’instal·lacions modernes adaptades a les noves metodologies; a banda de les aules de docència, hi ha laboratoris d’informàtica amb el programari actualitzat i sala d’estudis.

A més, el Centre de Recursos per a l’Aprenentatge i la Investigació (CRAI) posa al teu abast un ampli ventall de serveis per facilitar-te l’aprenentatge, com la biblioteca, espais d’estudi individuals i per a grups amb mitjans multimèdia, assessorament i materials per a l’aprenentatge de llengües; i formació per millorar les teves competències informàtiques i de gestió de la informació.

La qualitat de les nostres instal·lacions està avalada amb diversos premis d’arquitectura.

On som?

Campus Bellissens
Av. Universitat, 1, 43204 Reus
977 759 801 / osd.fee@urv.cat / www.fee.urv.cat